Adelimm kendini çok yoruyorsan hareketlerini az hissetmen çok normal, daha uzun süreli uykular da başlıyor artık. Bol su içip uzanman gerek bir de beslenmene dikkat etmelisin. Korku endişe de etkiliyor tabi sana şimdi bunları söylüyorum ama dün ben de ağlamaktan helak oldum niye günlerdir hareket etmiyor diye 😂😂 2 gün önce ev taşındı öyle çok iş yapmadım ama yine de eskisi kadar dinlenenedim 26+3 ben de bugün hiç iş yapmadan yiyip içip yatıyorum inanılmaz keyiflendi hareket ediyor baya. bir de kızlar nazlı oluyor galiba 💕