mombarbie_ Kızlar çok kötü göğüs ucum kaşınıyor tam uç kısmı kenarları vs değil ne yapabilirim 20+3 haftaligim yani emzirme sonrası vs oluyor diyorlardı ama şimdiden acımaya ve kasınmaya başladı 😶