nurayyilmaz Kızlarr muayeneye giden oldu mu hiç ? Ya da doğum yapan. Riskli gebelikler mi gidebiliyor yoksa herkes muayene için gidebilir mi? Bilen varsa yazarsa çok sevinirim 🌸
Ozlemcelikolgun Merhaba ben 34.haftadayım yaklaşık 10 haftalıktan beridir uludağ takipliyim çokda memnunum riskli gebelik olmanıza gerek yok çok kolay randevu alabiliyorum ve ilgililer düşünebilirsiniz 🌺
nurayyilmaz Ozlemcelikolgun merhaba cok sagolun yarın randevum korkuyordum bakmazlar diye 🥹 doktorlar şansa mi geliyor devamlı aynı kişi yok sanırım 🥹
Ozlemcelikolgun Asistan doktorlar oluyor sürekli değişiyor o yönü biraz kötü 🤗 ama genelde gerçekten iyiler kasılmayın benim de yarın kontrolüm var geçen haftaki doktorum çok iyiydi bu hafta da o olur Allah gönlümüze göre versin 😇 endişelenmeyin gerçekten iyiler 🌺
Feslo Ozlemcelikolgun merhaba ben 34.haftamdayım özel takipliyim ama bazı sebeplerden başka bi doktora görünmek istiyorum. sizce bu haftadan sonra orda gidip görünsem ilgilenirler mi?
Ozlemcelikolgun Bi deneyin ilgileneceklerini düşünüyorum haftanız biraz ileride olduğundan kabul etmeme durumu olabilir, bazı özel hastanelerde bile öyle yapıyorlarmış. İletişim numaraları var bi arayıp sorabilirsiniz bilgi verirler 😇
Nur5516 Ozlemcelikolgun doğumunuz da orada mı olacak☺️ bende bugün ilkkez gittim asistan doktorlar vardı gençlerdi ama gayet ilgilendiler Doğum nasıl oluyor ilgi alaka yine asistan doktorlar mı yaptırıyor bilginiz var mı
Ozlemcelikolgun Memnun kalmana sevindim 😇 evet inşallah Allah nasip ederse orada olacak özele 15 20 bin vermek istemiyorum. İnsanların tavırlarından biraz çekiniyordum her hafta gittiğimde sordum asistan doktorlara aklıma takılanları verdikleri bilgiler de beni tatmin etti açıkçası. Klasik devlet hastanesi gibi eşiniz sizinle gelemiyor ziyaretçi saatlerinde görüşebiliyorsunuz yanınızda bir refakatçi olabilir denildi. Ebeler hemşiler oluyor doğumda ve asistan doktorlar oluyormuş her hangi riskli bir durumda daha üst doktorun geldiği söylenildi o şekilde 😇
Nur5516 Ozlemcelikolgun msjınızı yeni gördüm ☺️çok teşekkür ederim bende devlette doğum istiyorum aynı fikirdeyim özel fiyatları uçmuş Normalde şehir hastanesine gidiyorum ama doktorlar çok fena iki doktor değiştirdim hiç memnun kalmadım insanları azarlayıp kızıyorlar falan eger iyiyse Uludağ Üniversitesinde devam etmek istiyorum bakalım nasipse pazartesi günü şeker yüklemesi için gideceğim
Ozlemcelikolgun Ben en başlarda şehir hastanesine gittim 2 doktor denedim hiç memnun kalmadım . Yaklaşık 15. Haftamdan beridir uludağa gidiyorum gayet memnunum. Deneyebilirsin genel olarak çok naifler bilgililer canım şehir hastanesinde gördüğün mumeleyi görmüyosun 😇
Nur5516 Ozlemcelikolgun kesinlikle öyle birkez gittim ama çok güzel ilgilendiler inşallah devam edeceğim