Gebeliğimi öğrendiğim de 6 haftalıktım vakit zaman hiç geçmiyordu ilk zamanlar öncesinde kalp atışını duysam sonrasında biraz daha büyüdüğünü görsem sonrasında cinsiyetini öğrensem diye diye 19 haftalık olmuşum bile😍 Zaman gerçekten hızlı sadece biz kullar acele ediyoruz. Her anımızın tadını çıkarmalıyız diye düşünüyorum ☺️🤲🏼