Mihriban_cyln 26+3teyim.Açlık tokluk şekeri için kan verdim sağlık ocağında. İdrar da istediler onu da verdim. Beta HCG seviyesi 3 bin küsür çıkmış niye bu kadar düşük çıkmış olabilir bi fikri olan var mı?
yenibirannis Mihriban_cyln nerdeyse dogurcan kuzu beta hCG önemli değil artık 😇 bi süre sonra düşüyo zaten o
Mihriban_cyln yenibirannis bu ilk kez başıma geliyo korktum bi an oğlumda olmuş muydu onu da hatırlamıyorum gerçi