Ecmnda7 Ay kızlar valla bıktım 1.ay aşısında 3 gün boyunca uyumadı huzursuzluktan burnumdan getirdi. Şimdi de aşının 2.gününden beri mememi tutmuyor krizlere giriyor asla böyle değildi ne yapacağım çoK üzülüyorum
ececan2006 Ecmnda7 sakin olun once bebekler stresi cok hissediyor, cok ustune gitmeyin gercekten acikinca emiyorlar bol Bol ten temasi yapip sesinizle sakinlestirin