Kızlar 10+5 im az önce peçeteye silinirken kan geldi hafif zaten üç dört gündür karnım ağırıyordu bide başlarda kanamam olmuştu sonra Progestan fitil kullandım gectı şimdi yine oldu yarın sabah gideceğim doktoruma ama çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye 🥺 başına böyle birşey gelen oldumu