Songul-songul ben de baya çekiyorum azı dişim taaa 10 sene belki daha fazla önce çektirdim şimdi oradaki etim ağrıyor sanki damağıma kadar çatlamış gibi hissediyorum doktoruma söyledim dişçiye gidebilirsin dedi . Sanırım 2. Trimester de gidiliyor yine de söyleyin doktorunuza