Ttttttttttttt İdrar yolu enfeksiyonu var hamileyim wincef verdi doktor Bi zararı olmaz dimi ya kullanan var mı ben normalde de pek ilaç kullanan biri değilim korkuyorum açıkçası
yenibirannis Ttttttttttttt kullanan cok ark oldu hatta 2 kutu bile içen bi sorun yasamadılar zaten bişi olcak olsa Dr vermezdi bence kullanın Dr güveniyosanız
Ttttttttttttt yenibirannis bu doktora da ilk defa gittim zaten veren kadın doğum doktoru da yinede içim rahat etsin diye Bi sormak istedim
yenibirannis Ttttttttttttt bence iç bi sorun olmaz inş burda da çok içen var enfeksiyon sıkntılı inş şifa bulursun cnm🙏😇