Turkaann Dileeekkkk evet kan ilacı hemde çok önemli bir ilaç içmemezlik yapmayın sakın kullanın mutlaka doktorunuz yazdıysa
yenibirannis Dileeekkkk evet 13 gün önce doğum yaptım Dr bana da yazmış geceleri 1 tane önemliymiş mutlaka kullanın hamilelikte kullanmadım ama şimdi kullanıyorum
bihterziyagil_ Dileeekkkk bana da yazdı sabah aç karnına yutmmam için ama içince midem agrıyor felaket şekilde 2 yemek arasında iç dedi yani karını doyur acıkmaya başlayınca iç dedi öyle de denedim yine ağrıdı ilacımı değiştirecek oxferon du galiba o ilacı yazacak
Tinii_minii_mom Haftada başladım doğuma kadar kullan dedi. Sabah troid ilcı içtiğim için gece yatmadan önce açken içiyorum