Kıymetli anneler, gebelik testim negatif çıkıyor. Ama reglim 6 gün gecikti. Hem erken hem de kaset gebelik testi yapıyorum negatif. Yumurtlamamı takip ettik bu ay her şey çok planlı gitti. Reglim gecikti iyice umutlandık. Test sonucu üzüyor. Kan testi vermedim henüz. Yorumunuz tavsiyeniz nedir ?