Fatma-00 6+1oldum ben bugün kese görmeye gittik çok şükür iki kese var biri iyi durumda biri biraz küçük kalmış dedi yüzde 30 söner yüzde 70 ikiz devam eder dedi byle birsey yaşayıp ikiz kalan oldumu
Kediannesi1 Fatma-00 bebeklerden bir tanesi daha geç tutunmuştur benim bebeklerimin de biri daha küçük kalp atışını da 8. Haftada duymuştum hala 4-5 gün daha geriden geliyor olabilir yani inşallah iki bebeğiniz de sizinledir çok yorucu ama çok güzel bir duygu 🥰
Bebegim3444 Fatma-00 keseler arasında gun farklı olması nornal. Bennkininde oyle. Bir tanesinin kalp atisini duyup birinin duymamamıştık sonradan duyduk. 19. Haftamdayim hala bile gun farkı oluyor.
Fatma-00 Kediannesi1 Amin inşallah güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim umut oldunuz bana iki bebeğimle sağlıkla büyüsün herkesinki öyle bir tanesi daha küçük deyince üzüldüm biraz bu arada tüp bebek benimki geç tutunma olma ihtimali varmi yani
Kediannesi1 Fatma-00 evet oluyormuş benimde tüp bebek doktor biri gider büyük ihtimal kimseye ikiz deme demişti