gul-lale1 Sancı ola bilirmi bu? İlk gebeliğim olduğu için anlam veremiyorum. 5 6 dk şiddetli oldu şimdi hafif hafif oluyor
aslanprenses_ gul-lale1 35. Haftamdayım. Doktorum regl sancısı gibi sancılar çekebilirsin dedi. Doğum sancısı olduğunu anlayacaksın zaten evde duramayacaksın dedi. Söylediği de mantıklı geldi.
Drnzgn gul-lale1 canım regl sancısı gibi başlıyor zaten sancılar sonraları şiddetleniyor ve sen ağrın artiyormu onu takip ed ne zaman da bir goriyor onu takip et yalancı sancı da ola bilir
gul-lale1 aslanprenses_ 1 kaç gündür korkularım yarandı🥲 erken doğarsa filan diye. Galiba bu yüzden pimpirikleniyorum
aslanprenses_ gul-lale1 bence hepimiz öyleyiz dünden beri sadece doğumu düşünüyorum. Hakkımızda hayırlısı. Güzel güzel dua edelim güzel olsun ❤️