Ben kamuda memurum ilk hamileliğimde preaklampsi ile erken olmuştu bu gebeliğimdedr preaklampsi riskim bar tansiyonlarım hep yüksek aşırı ödem oluşuyır ödemden ayaklarım ağrıyor yürüyemiyorum günee 4 tane tansiyon ilacı alıyorum ona rapmen böyle rapor hakkımda bitti acaba heyet raporu verirmi özel devlet farketmeZ bu şikayetlerle alan varmı çünkü yüksek riskli gebelik yazıyor bütün tanılarımda kendi drum veremiyor özel muayane yardımcı olurmusunuz istanbulda nerden alırım en asından 6 hafta alsam 32 haftaya kadar