edanurrrrrrrrr 33+5 haftalık hamileyim normal günlere göre çok fazla olmasada sümükümsü akıntım oluyor bir nedeni var midir yada başınıza gelen bir şey mi ? ne yapmalıyım ?
berrakmutlu edanurrrrrrrrr bende hep oluyor idrar tahlillerim de normal ama ağrı, sızı, yanma ve koku gibi bir durumsa enfeksiyon olabilir idrar tahlili verin sağlık ocağında bakıyorlar içiniz rahat etsin
Sevdaltun edanurrrrrrrrr Hayr değil 8 ayın bitmesine az kalms 1 hafta Çok normal korkmana gerek yok rengi pempmsi ve kahverengi deglse
meltemdrn bende 34+4 haftalıgım benımde fazla gelıyor doktora sordum doguma az kaldıgı ıcın normal dedı ama koku yaparsa haber ver ılac verırım dedı ozman enfeksıyon oluyormus
Minik-ve-annesi @edanurrrrrrrrr yarn 35 haftalk olcaz benimde 30 lu haftalarda başladı dedigin akıntı