Merhaba kızlar bugün doktora gittim 5+5 günlük hamileyim tedaviyle oldu daha önce dış gebelik geçirdim sağ tüpüm alındı sonrasında yine hamile kaldım 9. Haftada kalp durması sonucunda kürtaj oldum kürtajdan sonra pıhtılaşma testi yapıldı ama pıhtılaşma çıkmadı iki ayrı doktora gidiyorum birisi kan sulandırıcıya gerek yok dedi diğeri ise bugün enox 4000 iğne ve coraspine başlattı sizce pıhtılaşma yoksa iğne zarar verir mi çok tereddütteyim