Benimde hamileliğin ilk gününden beri var, geçen gün kontrole gittim doktor herşey olabilir diyor kanamam yok dedim sadece sancı bağırsaklardan dolayı da olabilir dedi bebeğin durumu gayet iyi kötü birşey gözükmüyor 11 haftalık bazen sol tarafta bazen sağ tarafta gün içinde sürekli tekrarlıyor