Elif_111 Yarın için sağlık Ocağından çağırdılar tetanoz aşısının ilk dozu için ama biraz nezle gibiyim sadece burun tıkanıklığı ve hafif boğaz yanması var acaba aşı olmam da bir sorun olur mu
Beyzanrrr Elif_111 ben dün oldum bende de aynı skntilsr vat bisi olmadi siz yine de gittiğinizde sorun