eylmz doğar doğmaz koyanlar var canım. Ana kucağı benim de emin olamadığım bir şeydi. O kadar para verip elinde kalması ihtimali de var her bebek durmuyormuş çünkü üstünde huysuzlanan da çok bebek var. Ama genelde bazı doktorlar da bebek 6 aylık olana kadar kullanılmasını öneriyorlar. 6 aydan sonra da çocuk büyüdüğünde çok fazla durmayabiliyor üstünde. Bize de hediye geldi Bi tane ana kucağı Manuel. Bakalım ufaklık doğduğunda sevecek mi