eso14 İnternetten bakınca felaket şeyler çıkıyor. Ne demek bu? Ne yapıcam. Bugün bebeği görmeye gittik birşeyi yoktu herşey yolundaydı
cokkasmabeabi eso14 benim de buna benzerdi. Fibrinojen de sıkıntılı çıkmıştı. Ama doktor normal dedi. Gebelikte olabiliyormuş.
Zumzugukodummuzzingillatirim eso14 doktor tüm değerlerinizle birlikte karşılaştırsa daha iyi. İnternet yanıltır.
cokkasmabeabi eso14 Benimki böyleydi doğuma da az kalmıştı çok korktum kafamda kurdum. Sezeryana falan bile döner sandım ama doktor sonuçlar iyi bi sıkıntı yok dedi 🥲