Hnd3535 26 haftalık hamileyim . Bu ilacı Kullanan arkadaşlar memnun musunuz bide ilaç çok büyük geldi yutmakta zorlanıyor musunuz? Günün hangi saati içiyorsunuz
mombarbie_ Hnd3535 saat 14.00 da ortadan ikiye kırıyorum bıçakla öyle içiyorum diğer türlü asla yutamam diğer suya atılan tabletleri tadından dolayı içemedigim için doktorum yazmıştı ondan iyidir 😅
Hnd3535 mombarbie_ kırınca acı olmuyor degil mi eşimde diyor sen bunu hayatta yutamazsın dedi korktum valla antibiyotik ağrı kesici bile yutamayan biriyim de. Bide ben suya atılanı akşam yatmadan içiyorum acaba bunu da mı öyle içicem diye
mombarbie_ Hnd3535 yok hayır tadı kötü değil rahatlıkla içebilirsiniz bende antibiyotik vs yutamiyorum
Hnd3535 mombarbie_ deniyeyim bnde :) faydasını gördünz mü Bn sabahları ellerim ayaklarım karıncalanmış uyuşmuş uyanıyorum da inşallah fayda görürüm
mombarbie_ Hnd3535 şükür benim sağ belden agri girip sağ bacağıma vuruyordu cekilme gibi 3 4 gündür düzenli kullanıyorum gayet iyiyim eziyet ediyormuşum kendime icmeyerek
mombarbie_ Hnd3535 sürekli aynı pozisyonda oturmayın hergun 20 dklik tempolu yürüyüş öneriyor doktorlar
Hnd3535 mombarbie_ ben serklajlıyım mümkün olduğunca uzanarak geçiriyorum ama ev içinde hareket halindeyim tuvalet suyumu almaya ilaçlarımı almaya fln
mombarbie_ Hnd3535 yaa o zaman çok yapacak birsey yok ilacı düzenli kullanın biraz saginiza biraz sorunuza uzanın sürekli aynı durmayın yani