ayseegull_20 Kızlar merhaba.Son adet tarihime gore 7+1 hamileydim.Gecen cuma keseyi gorememisti doktor bugun tekrar beta hcg istedi degerim dustu 469 dan 335 e dustu ve kanamam gelmeye basladi.Kimyasal gebelik yapacagimiz birsey yok kanla bebek kendisini disari aticak herhangi bi ilac falan vermicem kanamanin gelmesi normal bugun adetin ilk gunu sayiliyor 10 gun sonra tekrar beta hcg degerine bakicam dedi.Bu ikinci dusugum ilki kurtaj olmustum Rabbim bilirim ki herseyin en dogrusunu bilir dualarinizi benden eksik etmeyin🙏☹