31+6 haftadayim bu zamana kadar takibim hep özelde oldu detayli ulturosonu Dç doktorda yaptırdım bebeğimde hiç bı sorun olmadığını söyledi 28 haftalıkken ozeldeki doktorum bebeğin 1500 Gr olduğunu gelisiminin çok güzel oldugunu hiç bı sorun olmadığını söyledi ama doğum ücretleri malum çok pahalı oldugu için bide devlete gidim deneyim dedim bu gün gittim doktor makinayı karnıma degdirir degidirmez bebeğin küçük zayıf bacağının biri kısa kısa dedi 2nci gebelegim sezeryan günü vermediklerini 39 haftaya kadar beklicemi normal doğumun gelincede o gün hangi doktor nobetciyse onun doğum yaotircagini söyledi saçma sapan konuşuyorlar insanı korkutmaktan başka bisey yaptıkları yok gerçekten devlet hastaneleri rezillik benim gibi aynı durumu yaşayanlar varmı acaba okuduğunuz için teşekkür ederim uzun oldu biraz ❤️🙏🙏🙏🙏🙏