Arkadaşlar haftaya çarşamba doğumum var sezaryen çok heyecanlıyım oğlumu kucağıma alacağım için bir yandan korkuyorum ama guzellıkten de geri kalmayayım diyorum ipek kirpik yaptırmayı düşünüyordum uzun zamandır doğuma özel değil denk geldi doğuma o şekilde alıyorlar mı giren var mı 😍😇