Afzv Kızlar molfix kullanan var mı pure soft 4 numaraya ne zaman geçtiniz indirim vardı Migros’ta 86 lı 200₺ düşmüştü bende 3 paket aldım arkadaşım neden aldın anca seneye kullanırsın yaşını doldurunca kullanılır 4 diyor cidden öyle mi
CemrePektas Afzv burda çok bilmişlik yapan olmayacaksa şayet söyleyim😂 ilk oğlumda 4 aylıkken felan geçtik 4 noya. Şimdi 2. Ayda 4 noya geçicem 2. Bebeğimde. Yani çok da şe etmeyin 😂😂😂😂🧿
Zehrabal1 Afzv kız ne bakiyon . Almışsın zaten boşver indirimden aldım diye sevin . Ben daha doğum yapmadım 1-2-3-4 numara aldım 😂 . Kim ne derse desin baktıkça hala indirimden aldım diye seviniyorum
Afzv Zehrabal1 ya evet bende seviniyorum inan ki ama malum herkes bişi diyor ve insanı üzüyorlar ne gerek var niye aldın gereksiz bilmem ne ben kaç adet kullanacağımı bilsem yine alırım 1200 tl den 600 tl ye düştü indirimli her türlü kâr
Deletedmom_116 Afzv nasiiii benim oğlum dört aylık olmak üzere 4 no ya gecicem iki güne lastik izi olmaya başladı benden sana tavsiye o arkadaşını terket😂
Ladybird06 Afzv hayır O kadar sürmüyor kilo alma sıkıntısı olmazsa doğumdan birkaç ay sonra geçiliyor dört numaraya ama eğer henüz doğum yapmadan stokladıysanız şöyle bir tehlike var bez yaramazsa sızma pişik vs yaparsa elinizde kalabilir.
CemrePektas binnur64 merhaba. 1 aylık kilosu 5.5 du. 2 aylık olmadı tam, 10 gün sonra olacak. Fakat 3 numara dar geliyor. Tahmimi 6.5 civarı çıkar 2 aylıkken. Bir de erkek çocuklarında yumurtalar felan derken dar olmasın diye 4 numara uygun düşer.