Selamün Aleyküm herkese. İkiz gebeyim 27+2deyim. 53 kilo ile başladım. Başlangıçtan bu yana geçen hafta ortalama 7 belki 7.5 kilo almış olmama rağmen (geçen haftalarda sürekli de tartılmadım acaba aldım da ben mi kaçırdım diyorum) bugün tartıldığımda 62 görünüyorum nerdeyse. 10 günde 1 buçuk 2 kilo alınır mı? Haftasonu 2 gün sadece baya et ekmek çikolata turşu filan baya yedim ama normalde o şekilde de yemiyorum hamilelikten önce nasılsa iştahım hala aynı. Parmaklarım da şiş şiş oldu bunun hepsi kilo değildir demi ya son günlerde böyle olunca bi tereddüt ettim bi anda hızlanacak mı diye