dalin ben Doğumdan hemen sonra ki hafta boyatacağım çünkü psikolojik olarak rahat etmem gerekiyor bebeğimle daha sağlıklı ilgilenebilmek için. Ama ben dip boyası yaptırmayacağım , renkli kalan uç kısımları kendi rengime boyatıp paket attıracağım o yüzden daha rahatım