Bende 37+5,her kontrole acaba mı diye gidiyorum🥺 yürümek,uyumak çok zorlaştı. Son anlardaki bu sabırsızlık yedi bizi vallahi,hayırlısıyla gelsin hepimizinkiler inşallah. Bende sadece karında sertlik var sürekli taş gibi oluyor canım acıyor kasılmamı ki bu acaba?