Ay resmen aynı şeyleri yaşamışız şimdi doktorumdan geldim aynı şeyleri söyledi hatta,37 haftalık 2 cm açıklık var dedi 38+2 yim bugün kontrolüm vardı bol yürüyüş egzersizle kendi kendine 4-5 cm açıklıkla gelirsin doğuma kendi sancını bekleyelim dedi.ne sancım ne ağrım hiç bişeyim yok nasıl 2 cm açılmış bende anlamadım inş böyle hissetmeden açılmalar devam eder 😅