Sevdanurr4 benim ilk gebeliğimde tamda değiğiniz günlerde tamda söylediğiniz gibi belirtiler olmuştu adetime 1hafta kala lekelenme geldi hemen test yaptım pozitf ti ertesi gün doktora grmiştim bana gülmüştü döllenir döllenmez bana gelmişin hemen diye sonra geri yolladı adet günümde çağırdı adet olacağım gün dahada şiddetlendi kasık ağrılarım yani olabiliyor adet ağrısı sürekli devam eden bi ağrı gebelik ağrısı sızlama şeklinde 5-10 sn süren belli aralıklarla olan bi sancı ve göğüslerimin çevresi baya koyulaşmıştı şimdi benimde 5. Günü yumutlamın kasık sancısı var bekliyorum bende test yapmak için