Mutlu30 Kızlar sizler kaç haftalıksınız ben 6+4 teyim ve inanılmaz mide ağrısı ve bulantısı oluyor kusma yok ama bulantı ve ağrı geçmiyor başından beri böyle olan var mı yada kaçıncı haftalarda bitiyor bu durumlar bilen😔
ayb_ Mutlu30 ben de aynı durumdayım maalesf. 6+1 hamileyim nerdeyse 4. Haftanın sonundan beri şiddetli bulantım var :( nasıl geçecek bilmiyorum hayat şuan gerçekten çok zor. Bir sürü insan doğurana kadar kustum falan yazmış aşırı korkuyorum. Rabbim sabretme gücü versin hepimize🙏🏻
Yagmurun2 Mutlu30 25. Haftadan bildiriyorum hala geçmedi 😂 ama herkes aynı durumu yaşamıyor 3. Ayda falan geçiyor bazıları bazıları doğuma kadar kusma bulantı yaşıyor
Vandb Mutlu30 ben 14.haftadayım hala ara ara devam 3 4 defa serum taktılar en son doktorum evde kullanabileceğim dil altı ilaç verdi onunla Biraz rahat ettim