Busrasayin doğuma en az 10-15 gün kala madecasol sür derim. 22 gün önce 2. Doğumumu yaptm ilkinden ağzım yandığı için bunda baştan aldm tedbirimi. Hiç meme acısı hassasiyeti yaşamadm. İlkinde ağlayarak emzirdiğimi bilirm. İş işten geçtikten sonra ne lansinohlar ne madecasollar işe yaramıyo