Kızlar insülin direncim vardı normalde de evelsi gün kan verdim açlık tokluk şeker bakıldı ikiside normal çıktı. Ama insülin yüksek çıktı
Suyun içine 1 tane çubuk tarçın atsam sıkıntı olur mu? Tarçın insülini düzenlediği için kullanayım dedim ama.
Kullanan varmı aranızda çubuk tarçın 💧