2 haftayı geckindir hem dostinex hem d vitamini sıvı fisfis şeklinde kan sulandırıcı coraspin ve folbiol folik asit kullanıyorum doktor yazmıştı. Ve adetim 3 gündür gecikti . Sizce ilaçların etkisini yoksa hamilelik olabilirmi tecrübeli olanlar yazabilirmi lütfen