A12_S07 Bugün detaylı ultrasona girdik çok şükür hersey yolundaymis sadece böbrek genişlemesi 6mm dedi erkek bebeklerde olur dedi doktorum takip edelim önemli değil ama dedi aklıma takıldı varmı bu durumu yaşayan
Premsesko A12_S07 Ben daha girmedim ama eşim doktor ve bebeğimiz erkek büyük ihtimalle böbrek genişlemesi çıkacak şimdiden söylüyorum korkma her bebekte oluyor nerdeyse dedi 😂
A12_S07 Premsesko ay doktor da bana öyle dedi korkma dedi de ne bileyim hep detaylıya girerken tedirgindim şükür herşeyi iyi çıktı ama 😐
Premsesko A12_S07 Çok şükür ❤️🧿 hiç korkmayın diyorum ya eşimde bana önden söyledi çok doğal dedi korkacağımı tahmin ettiği için uyardı
A12_S07 Premsesko çok teşekkür ederim rahatladım biraz evet doktora belirttim hatta oda ölçü 40 çıktı iyi gayet dedi 21+1 bir hafta da önden gidiyor 22+2 ile uyumlu çıktı
Premsesko A12_S07 Çok güzel maşallah ❤️🧿 benimde 28 inde detaylı ultrasonum var. Bugün biraz karnım ve kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor sizde yaşıyor musunuz. Benim bebeğimde 1 hafta 10 gün önde gidiyor.
A12_S07 Premsesko evet bende de oluyor Magnezyumu düzenli kullanınca hepsi geçiyor birde bebiş baş aşağı dönmüş ayaklar yukarda inşallah döner boyle kalmaz daha erken🥰😂
Premsesko A12_S07 Bende korkudan 2 gündür içiyorum magnezyumu😂 ay birde ben 1 haftadır günde 1 kez sertleşme yaşıyorum bebek sanki bir tarafta toplanıp kendini sertleştiriyor gibi bir his. Ama korkutuyor beni 10 saniye filan sonra geçiyor sizde de oluyor mu ?
A12_S07 Premsesko bendede 19. Haftada olmuştu doktor bebek büyüyor normal dedi magzenuzyum iç dedi bende öyle yaptım sukur şimdi yok
Premsesko A12_S07 Valla beni korkutuyor. Benim bebek biraz iri. O yüzden aşırı hissediyorum her hareketini. Şimdi çok korkuyorum erken doğumdan filan panik atak oldum.
A12_S07 Premsesko bende hep o sekildeyim inanki bugün detaylıya girince biraz rahatladım stres yaptıkça bebekde etkileniyo Allah yardımcımiz olsun sakin olalım öyle düşünmeyelim bence magzenuzyumu bırakma sürekli kullan
Premsesko A12_S07 Öyle yapacağım artık magnezyumu ihmal etmeyi düşünmüyorum. Ya bide doktoruma ne desem normal diyor beni başından atıyor gibi hissettim kendimi bu konumda yalnız hissediyorum çünkü korkuyorum burada birşeyler okuyorum filan insan kendini garantiye almak istiyor
A12_S07 Premsesko Ben hem devlet hem özel takipliyim ozeldeki doktorum çok ilgili sağolsun herşey hakkında bilgi veriyor devletteki de iyi ama 5 dk içinde muayane edip cikariyor 😂
Premsesko A12_S07 Bende devlete de başlamayı düşünüyorum. Çünkü tek doktor yetmiyor sanki 😂 aşırı evhamlıyım rahim ağzımmış kasılmaymış yok suyum iyi mi vs hep araştırıp kendime dert bulma ustasıyım
A12_S07 Premsesko valla keşke evde internet olmasa sürekli burda birşey okumaktan psikolojikmen çöktüm
Premsesko A12_S07 Bende öyleyim. Eskiden duyardık hamile bir daha duyardık doğurdu. Şimdi neler duyuyoruz.
A12_S07 Premsesko Valla gerçekten girmesem meraktan duramıyorum 😂inşallah 39!40 li haftaları sağ saglim görürüz