Kızlar bugün 17. Haftaya girdik ve hamile kaldıgım zamandan beri ilk defa kanamam geldi sabah 8.30 da hatta randevum vardı bugün 9.30 daydı hazırlanmak için 8.30da kaktım bi lavaboya gideyim dedim şok oldum pembe renkteydi kırmızı degildi ama korktum genede hemen gittik önce böle ördek agzı gibi bişeyle açtırdı o kahverengi su varya patikolmu ne deniyor ondan sürdü rahimin agzını bundan sürcem dedi sonra alttan baktı dikişte hiç bişi yok açılma yok bebek büyüdükce olabilir dedi yatacaksın yemek tuvalet hariç kalkmak yok dedi zaten sürekli yatıyorum yemek temizlik hiç bişi yapmıyorum 😔😔 çok üzüldüm ama şükür bebeğimde bişi yok başına gelen varmı böle bişi ??