ilaydakaya-21 Bence ikisini de alın. Göğüs pedi dışarı çıktığınızda yada sütunuz çoksa evde takmak için ,kıyafetleriniz süt olmasın diye, normal ped nasıl regl kanını emiyorsa göğüs pedide sütü emiyor öyle düşünün . Göğüs kalkanı ise göğüs ucunuz hava alsın aynı zamanda da akan süt kalkanin içinde biriksin diye. Mesela benim göğüs ucum emzirme kaynaklı çatladı, krem sürüyorum sonra kalkanı kapatıp sütyeni öyle giyiyorum ki,göğüs ucum hava alsın kremde güzelce emilsin,ama göğüs kalkanı olmadan direk sütyeni giyersem krem sütyene yapışıyor, göğüs ucumda hava almadığından iyileşemiyor