Canlarım merhaba, size bir şey sormak istiyorum. Benim 2 kedim var, Allah nasip ederse bebişimizi bekliyoruz. Onları çok seviyorum ama tüy konusuna bir çözüm bulabilmek için Dyson v15 düşündüm. Siz hangi model kullanıyorsunuz, v15 kullanıp memnun olmayan var mı? Evcil Hayvan tüylerinde en memnun kalınan model hangisi? Cevaplar için şimdiden teşekkürler ❤️