Benim bat bugün ama adet olmadım. Ve idrarımda keskin bi koku var bi kaç gündür özellikle suyu az içtiğim zamanlarda normalde böyle olmazdı kendimden iğrendim resmen. Hani antibiyotik kullandıktan sonra o koku olur öyle bi şey. Ama yanma kaşıntı acı vs. Yok. Böyle bi durum yaşayan oldu mu??