Beni bilenler bilir. Öncesinde üç kaybım olduğu için bu gebeliğimde iki doz iğne ve coraspin kullandığım için. Aynı zamanda bebeğimi riske atmamak adına sezeryan doğum tercih ettim. 10/10/23 saat 10 a gün aldık. Sabah 7:30 da hastanede olduk. Yatış işlemlerim yapıldı. Odamız ayarlandı. Ameliyata girmeden ilk kan alımı yapıldı. Sonra serum takıldı. Bir serum daha taktılar onu yavaş açtılar ameliyat esnasında çoğaltacaklarını söylediler. Saat 9:30 da beni ameliyathaneye götürdüler. Epidural yapmaya başladılar. Sinek ısırığı gibi hafif hafif batmalar hissettim sadece. Sonra bacaklarım uyuşmaya sıcaklık gelmeye başladı. Tamamen uyuşmaya başlayınca canı doktorum geldi. Başlıyoruz dedi. Önden doktoruma söyledim ne yaparsanız bana söyleyin hazırlıklı olayım diye ☺️ kesik attığını hissetmedim sadece çekişmeleri hissedersin şurda çekişme hissedeceksin falan dedi. Tam 10.02 de mis kokulu oğlumu gösterdi. Sezeryan esnasında su yutmuş hemen oksijen desteği verildi 🥹 odadan çıkarken direk getirmemeleri ne kadar üzdüyse de sağlığı benim için daha önemliydi. Küvöze girecek diye çok korktum ama çok şükür girmedi. 4 saat sonra getirdiler oğlumu yanıma. Bu arada karına basma bana 3 kere falan yapıldı. Oda pis kanı boşaltmak için zaten henüz uyuşuk oluyorsunuz çok hissetmiyorsunuz ama karın için çok faydası varmış. Anestezi etkisi geçtikten sonra sondamı çıkardılar ilk ayağa kalkışım o zaman oldu. Bol bol yürüdüm. Yürüdükçe açıldım. Şimdi üçüncü günüm eğilip kalkarken dikkat ediyorum. Onun dışında iyiyim yürümeye devam ediyorum hala bol bol umarım çabuk toparlarız biraz karışık anlatmış olabilirim 🥹 merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz.
Ben Tekirdağ Çerkezköy Optimedde yaptım. Ve canım doktorum Oğuzhan inceliydi. Herkese tavsiye ederim gerek hastane gerek doktorum çok memnun kaldım ♥️