Cicekmelisa evet işte kimisi baştan saviyor ilgi alaka çok olmuyor diye düşünüyorum. Dediğiniz gibi ultrason kağıdını alamayan çok oluyormuş. Bu kız diyende 20 haftalık olmadan öğrenilmez diyende devlette miydi? Aslında birçok sebep var devletten geri durmama sebep olan. Mesela doğum için normal doğumda gece veya haftasonu yaparsan doktorun yaptırmıyor gece nöbetçi doktor kimse o yaptırıyor ve gelen giden (asistanlar, ebeler) doğum esnasında sürekli farklı kişiler dokunuyorlar en son aşamada açıklık oluşunca doktor gelip bebeği çıkartıyor diye duydum. Hem doğum esnasi hem doğum öncesi beni düşündürüyor işte. Bir de ilk gebeliğim istiyorum ki doktorumla iletişim halinde olabileyim. Numarası bende olsun aklıma takılınca arayabileyim. Devlette bunun imkanı yok. Aslında çok sebep var daha beni düşündüren işte baya sıralamışım. Şuan çok başındayım yolun ama tek doktorla ilerlemek istiyorum her animda olsun doğum, muayene vs. Bir hoca buldum riskli gebelik doktoru. Fiyat olarak her şey içinde doğum, genetik testlerde dahil tüm tahlihler ve sınırsız muayene hakkımız var bana uygun geldi yine de emin olamiyorum. Siz doğumu özelde mi düşünüyorsunuz peki? Çok az kalmış dogumunuza, sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza 🌸😊