Bekledigimmucizemm Nasıl gidiyor hamilelik cinsiyetler öğrenildi mi biz 13 olduk ama hala net öğrenemedik
Serifekrtkn Bekledigimmucizemm valla bende geçen hafta özele ikili tarama için gttim bacaklarını yukarı kaldırmış doktor göremedi 13 haftaligiz şu an önümüzdeki hafta sonuçları almaya gtcem o zmn bida bakicak özel bakalım artk gosterirse
AslanKadini Bekledigimmucizemm 13 ün içindeyim. 16 dan sonra öğrenirsin dedi doktor. Şükür iyi gidiyor sabah kusma var sadece en azından yemek yiyebiliyorum şükür ki😄😄
ipekkus teacher-mom21 bizde aynısı oldu ikili tarama doktor erkeğe benzettim dedi kendi doktorum kız gibi sanki dedi 13+4 olduk sağlıklı olsun da kız erkek farketmiyor iyi olsun tüm bebislerimiz 🥰
Bekledigimmucizemm ipekkus bekleyelim bakalım ne zaman net öğreneceğiz minikleri sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz
Bekledigimmucizemm Zeehraaaa bana da başta öyle dedi 13 de tahminimde yanılabilirim dedi bekliyoruz bakalım ne zaman belli olacak
Merveirem Ben 12+6 bugün ikili taramaa için gittiğimde çok erken şuan 16ıncı haftada net olur dedi ultrason da baktı biraz kıza benziyor yanılabilirim dedi çok heyecanlı 🤩🤩🤩
Bekledigimmucizemm Merveirem sağlıkla gelsin bana da bir kere kıza benziyor ama büyük ihtimalle yanılırım dedi 16. Haftaya kaldı artık
Bekledigimmucizemm AslanKadini benimde bulantılar hala devam prilamla yolumuza devam ediyoruz sağlıklı olsunlarda dayanıyoruz bir şekilde sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah
AslanKadini Bekledigimmucizemm hiç bulanti için hap kullanmadik sabredip bekledim şükür azaldı baya .. Amiin Amiin hayırla sağlıkla kavuşalım insaAllah❤