Nasılsınız kızlar? Ben biraz dalgalıyım. Buraya yazınca desteğiniz iyi geliyor. Şimdiye kadar her şey çok güzeldi, geçen haftaya kadar gelişimi önde olan bebeğimin büyümesi yavaşladı, ne zaman ölçsem çok düşük olan tansiyonum 12/8, 13/9 olmaya başladı. Direnç vardı ama düzelmişti, tekrar mı oldu diye korkuyorum. Son gittiğim doktor farklıydı, dua edin gelişimiyle ilgili fark cihaz veya doktorla ilgili olsun:( Tahlil yaptırdım idrarda protein çıkmadı şükür ki ama bu sefer de tsh’ım yükselmiş. Yarın kendi doktoruma randevum var. Bakalım o ne diyecek. Tansiyonum da evde ölçünce şimdilik en fazla 11/8 çıkıyor ama bana göre yine yüksek. Belki son haftalar olduğu içindir değişimler ama bebeğime sağlıkla kavuşmak istiyorum, iyi dileklerinizi ve dualarınızı bekliyorum🙏🏻