brudi Merhaba kızlar idrar testimde lökosit 8 çıktı, idrar yolu enfeksiyonum varmış.Dr ilaç verdi 36.haftadayim bebeğe bı zarari olur mu bu enfeksiyonun bebeğim biraz zayıfmis.Ben normal doğum istiyodum normal doğuma engel olur mu bu enfeksiyon.
xbebegimx brudi olmz insallah bnde bgun baktirdim lokosit-m 26 cikti daha yuksek benimki antibiyotik kullancm 1 hafta insallah gecer ya😢
nghnyrlky brudi benim 138 çıktı kum döktüm hatta şuan 13 e indi lökosit değerleri toz bir ilaç verdi monurol yatmadan içtim ve tuvalete hiç çıkmadım sabaha enfeksiyon yanma hissi tamamen geçmişti son dönemde sık sık oluyormuş baskıdan dolayı normal yani tedirgin olma
brudi nghnyrlky bende o ilaci bulamadım muadilini içtim bilmiyorum etki etti mi.Siz kaç haftaliksiniz