İçme , bebeğim doğduğunda enfeksiyon yüksekti yoğun bakıma alındık . Triodi yüksek , kalbinin iki damarda daralma ve kalbinde delik var . Bende birşey olmaz diyenlerdendim . Yoğun bakımda geçirdiğim o zor günler aklımı başıma getirdi . Şimdiden bırakın bence