Sev5 Bi kaç gündür inanılmaz başım ağrıyor ve sürekli kusuyorum hiç birsey yiyemiyorum basımı kaldıramıyorum çok kötüyüm acile gitsem bise yaparlar mı
Cansukapan Sev5 evet baş ağrısı her yediğimi çıkartıyodum lokma alsam geri çıkıyordu gittim acile bi serum yaptılar çok şükür düzeldi sonra Birdaha kusma falan yaşamadım
Sev5 Cansukapan bende gıdım insallah düzelirim bende inanılmaz kötüyüm sanki tansiyonum düşüyor gibi hissediyorum bide ilaç içtiğim halde böyleyim