minikinsantanesi Merhaba anneler 24 haftalık gebeyim havalar soğudu artık sıcak şeyler içmek istiyorum çay kahve sınırlı içiyorum bitki çayları vs ne içebilirim gebeliğin başından beri bitki çayı hiç içmedim sizler ne içiyosunuz
Tgbayksn minikinsantanesi ben de aynı arayıştayim. Çalışırken sürekli kahve içerdim önceden. Şimdi mecbur bıraktım. Ama ne icecem bilmiyorum. Yazın gene ayran meyvesuyu gidiyordu.
Gizemd-01 minikinsantanesi bende aynı dertteyim. Kahve sevmiyorum çay severim ama sınırı var diye pek içmiyorum. Ne içecem ben kışın yaaa
minikinsantanesi Tgbayksn aynen valla hava soğuk zaten gitmiyor ayran meyve suyu felan 🥹bitki çayını çok severim ama oda içilmiyo diye biliyorum içmiyorum
Tgbayksn minikinsantanesi ben de bitki çayı çok severim kutu kutu duruyor ama riskli olur diye doktorum içme dedi 🥺
sisdmr123 Hamile olduğumu öğreneli bir hafta oldu ballı süt içmekten içim dışım ballı süt oldu valla ben de aynı arayış içerisindeyim 😂😂 kafeinsiz kahve aldım ama tadı bi garip geldi içemedim onu da normal kahve tadı yok ☹️
Tgbayksn sisdmr123 evet kafeinsiz kahvenin tadı çok kötü. Normal kahveden soğutur insanı. Süt de beni çok rahatsız ediyor çaresiz kaldım 🤯
iremnur_17 minikinsantanesi doktorum sadece günde 1 bardak ıhlamur içebilirsin demişti . Bitki çayları gebelikte alerjik reaksiyon gösterebiliyormuş + erken doğumu tetikliyormuş
smeyyeav minikinsantanesi geçen pazartesi kontrolum vardı kuşburnu ıhlamur içebilir miyim diye sordum hem çay içmemiş olurum hem de hastalıktan korur diye sormuştum evet dedi doktorum ama doğal olanlardan sallama olanları sormadım