sabah aç karnına idrar testi verdim sağlık ocağında. 30 haftalık gebeyim 7. haftadan beri kusma ve bulantılarım devam ediyor. hala prilam kullanıyorum. idrarda keton değerim 25 çıktı yanında üç tane + işareti var. doktor aşırı kusmaya bağlı olabilir dedi. idrarda keton ne demek baktım biraz ama kafam çok karıştı. detaylı bilen varsa yazarsanız sevinirim. kendi doktoruma randevum pazartesi günü.