Safiye2 Guldane32 kanı aynı yerde mi verdin canım farklı yerde verdiysen o yüzden düşük çıkmış olabilir
bengonca Kendini strese sokma canım. Adetin kaç gün geçti bu değerlere göre. Şuan herşey yolunda artmış görünüyor. İki günde %60 bekliyor doktorlar. Normal bence
minikmucizeemaak bengonca Sanki biraz az gibi geldi bana da 2 günde %60 ama arkadaş 3 gün arayla vermiş
Ysmn-08 Merhaba doktora gösterdin mi sonuçu onlar daha iyi bilir benim bildiğim 2, 3 kat artmış olması lazım benim 159.88 di ilk 3 gün sonra 740.09 oldu 13 haftalık gebeyim sonra bi daha baktırmadım.
Guldane32 Bekledigimmucizemm 3 gün de bu kadar az artması çok korkuyorum ilk gebeliğim düşükle sonlandi biraz stres oldum
Safiye2 Guldane32 %60 lık artış olması yeterli inşallah sağlıkla yükselir değerin doktoruna sordun mu