adatuna elimde days doktorun var testi ondan da herkes memnun değil kimi çıkarır diyor kimi göstermiyor , iki gün önce yaptım negatif çıkmıştı şimdi olmayınca şüphelendim yarın sabah yine olmazsam deniycem tekrar ama aklımda şüphe bıraktı göstermiyor dedikleri için negatif de görmek istemiyorum açıkçası 😂